Перейти до головного вмісту
Інформатика - ДистОсвіта
  • На головну
  • Більше
Закрити
Переключити введення пошуку
Українська ‎(uk)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Інформатика - ДистОсвіта
На головну
Діяльності курсу
Завдання Ресурси Тести Форуми
  1. 5 клас НУШ
  2. Комп’ютерна графіка
  3. 🔮 Хлив'язкі тхурки

🔮 Хлив'язкі тхурки

Умови завершення

Завдання 1

Намалюйте ВЛАСНОГО ігрового персонажа, орієнтуючись на зразок.


Опишіть його якомога повніше – з яких фігур він складається, якого кольору, де що розташоване.

Оцінка буде враховувати і якість малюнка, і якість опису.

Врахуйте вирівнювання елементів малюнка.


Завдання 2.

Намалюйте ВЛАСНУ ідею того, як можуть виглядати хлив'язкі тхурки, орієнтуючись на їх віршований опис.

…Варчилось… Хлив'язкі тхурки

Викрули, свербчись навкрузі,

Жасумновілі худоки

Гривіли зехряки в чузі…

(вірш Льюїса Керрола з повісті-казки «Аліса в Задзеркаллі» Переклад Тетяни Тарабукіної (2008 рік))

Завдання  3

Намалюйте ВЛАСНУ ідею того, як може виглядати глока куздра, орієнтуючись на її опис.

Глока куздра штеко будланула бокра і курдячить бокреня (Л.Щерба)




Залежно від того, з яким пристроєм ви працюєте, завдання можна виконати:
1) на комп'ютері. Де працювати: https://www.canva.com/uk_ua/ 
Як працювати: 
b0ooU137DRs

2) на телефоні чи планшеті. Де працювати: потрібно встановити програму Canva (Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.canva.editor&hl=uk&gl=US чи Apple https://apps.apple.com/us/app/canva-design-photo-video/id897446215)  
Як працювати: 
ek6xs-IP60Q

◄ 📚 Графічні примітиви та інструменти для побудови об'єктів зображення
📚 Операції над об’єктами та групами об’єктів ►
Зверніться до служби підтримки сайту
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA