Перейти до головного вмісту
Інформатика - ДистОсвіта
  • На головну
  • Більше
Закрити
Переключити введення пошуку
Українська ‎(uk)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Інформатика - ДистОсвіта
На головну
Діяльності курсу
Завдання Ресурси Тести Форуми
  1. 6 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Ігрові проєкти
  3. 🌌 Керування об’єктами у середовищі виконання алгоритмів. Проєкт "Agario". Зростання поєднанням

🌌 Керування об’єктами у середовищі виконання алгоритмів. Проєкт "Agario". Зростання поєднанням

Умови завершення

Очікувані результати заняття

  • Складати проєкт з розв’язання окремих підзадач.

Презентація до заняття


Відео

HqLfOj1JG-s


Перевірка

Ти вмієш ?

  • Складати проєкт з розв’язання окремих підзадач.

Так

Ні

Урок успішно завершено!
Урок потрібно пройти ще раз!


Завдання

В Scratch https://scratch.mit.edu/projects/editor/ створити гру Agario.

◄ ⚡ Поняття декомпозиції задачі. Проєкт "Атака клонів"
🐞 Керування об’єктами у середовищі виконання алгоритмів. Проєкт "Робожук". Як пройти лабіринт ►
Зверніться до служби підтримки сайту
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA