Структура за темами

  • Вступ

  • Основні поняття алгоритмізації, 8

    Основні поняття алгоритмізації

    Зміст навчального матеріалу:

    поняття алгоритму; властивості алгоритмів; способи представлення алгоритмів; базові алгоритмічні структури; типи алгоритмів; виконавець та система команд виконавця; формальне виконання алгоритму; аргументи, результати, проміжні величини

    Моделі та моделювання

    Зміст навчального матеріалу:

    поняття моделі та моделювання;  класифікація моделей; інформаційна модель; математична модель як різновид інформаційної моделі; етапи розв'язування задач на комп'ютері

    Мови програмування

    Зміст навчального матеріалу:

    мова програмування як один із способів представлення алгоритму; класифікація мов програмування; елементи мови програмування 

  • Основи об’єктно-орієнтованого програмування. Робота у середовищі програмування, 8

    Зміст навчального матеріалу:

    основні особливості середовища розробки, візуальне конструювання, структура проекту; структура модуля; події; збереження та запуск проекту; компіляція; етапи розробки проекту; етапи проектування форми; проект як сукупність алгоритмів процедур обробки подій; кодування; налагодження; тестування

  • Лінійні алгоритми. Введення та виведення даних, 12

    Зміст навчального матеріалу:

    поняття змінної; ім'я та тип змінної; опис стандартних типів змінних; арифметичні операції; правила запису арифметичних виразів; стандартні функції; оператор присвоювання; можливості введення та виведення інформації; використання текстових файлів для введення та виведення інформації;

    поповнення власної бібліотеки навчальних завдань


  • Робота у середовищі програмування у консольному режимі, 4

    Зміст навчального матеріалу:

    поняття консольного режиму виконання програми та можливості його використання; знайомство з можливостями середовища об'єктно-орієнтованого програмування щодо роботи у консольному режимі; можливості створення, редагування та тестування програм у консольному режимі; можливості введення та виведення інформації для виконання програм у консольному режимі; використання текстових файлів для  введення та виведення інформації;  розв'язування задач у консольному режимі

  • Алгоритми з розгалуженнями, 16

    Зміст навчального матеріалу:

    логічні вирази та логічні операції; таблиці iстиностi; оператор розгалуження; вкладені розгалуження; оператор вибору 

  • Алгоритми з повтореннями, 14

    Зміст навчального матеріалу:

    алгоритми з повтореннями; оператори циклу мовою програмування; поєднання повторення і розгалуження; рекурентні послідовності; вкладені цикли; можливості середовища програмування для роботи з циклічними програмами (проектами)

  • Масиви. Рядкові величини, 14

    Зміст навчального матеріалу:

    поняття масиву; прості та структуровані типи мовою програмування; одновимірні та двовимірні масиви; рядкові величини; класичні алгоритми для роботи з масивами та рядками (пошук заданого елемента в масиві, пошук та заміна підрядка, пошук мінімального або максимального елемента масиву, упорядкування масиву)

  • Підпрограми. Процедури та функції, 14

    Зміст навчального матеріалу:

    поняття підпрограми; локальні та глобальні змінні; формальні та фактичні параметри; рекурсія; рекурсивні алгоритми; рекурсія у мові програмування; створення підпрограм користувача та їх реалізація мовою програмування

  • Записи, множини, покажчики, 12

    Зміст навчального матеріалу:

    записи; оператор приєднання WITH; множини; покажчики; використання динамічної пам'яті

  • Структури даних, 4

    Зміст навчального матеріалу

    поняття структур даних; проста змінна; масив; стек; черга

  • Основи теорії графів, 10

    Зміст навчального матеріалу

    Основні поняття теорії графів; способи представлення графів; пошук у ширину та глибину; визначення найкоротшого шляху в графі, алгоритм Дейкстри, алгоритм Флойда-Уоршелла