висловлює та аргументує власну думку щодо поширення цифрових інновацій і впливу інформаційних технологій на власний розвиток, розвиток науки і суспільства
[9 ІФО 1.1.3-2]
візуально представляє дані, обґрунтовує вибраний спосіб і реалізовує його за допомогою цифрових технологій для систем реального та віртуального світу [9 ІФО 1.2.5-1]
розрізняє залежні і незалежні події, що змінюють стан інформаційної моделі [9 ІФО 1.3.1-7]
формулює і виконує основні етапи алгоритмічного розв’язування задачі [9 ІФО 2.1.1-1]
створює алгоритми з вкладеними структурами та ітеративними обчисленнями, аргументує їх вибір [9 ІФО 2.1.1-3]
прогнозує вплив зміни алгоритму, наборів вхідних даних на результат роботи алгоритму [9 ІФО 2.1.2-1]
розробляє та реалізує програмні проекти, які обробляють події [9 ІФО 2.2.1-2]
розрізняє синтаксичні, логічні помилки і помилки часу виконання, пропонує способи їх виправлення [9 ІФО 2.2.2-2]
виявляє наполегливість, адаптивність, ініціативність, відкритість до творчого експериментування під час розробки програмних проектів [9 ІФО 2.2.2-4]
пропонує власні критерії оформлення і якості інформаційних продуктів [9 ІФО 2.4.3-11]
обґрунтовує вибір апаратного чи програмного способу розв’язання задачі [9 ІФО 3.1.1-2]
обирає, поєднує і налаштовує програмні і технічні засоби відповідно до потреб, характеристик/ параметрів задачі і наявних обмежень [9 ІФО 3.2.1-3]
розуміє ліцензійні (правові та етичні) обмеження на використання та редагування власних і чужих інформаційних продуктів [9 ІФО 4.3.2-6]
Середовище програмування: функції та можливості.
Основні команди мови програмування. Робота зі змінними.
Реалізація алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень в обраній мові програмування.
Вкладені умови. Множинне розгалуження.
Тестування та налагодження програм. Синтаксичні та логічні помилки. Покрокове виконання програми.
Динамічна графіка (анімації).
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень.
Створення та маніпулювання базовими геометричними формами за допомогою програмного коду.
Створення анімацій.
Налагодження програм на основі наданих тестових даних.
Додавання помилок у програмний код та взаємний пошук й виправлення цих помилок.
Перевірка результату виконання програми на відповідність гіпотезі/прогнозу.
Оцінювання відповідності обраного алгоритму поставленій задачі.
Отримання та надання зворотного зв'язку щодо роботи програмного проєкту.