Наводить приклади поширення цифрових інновацій у громаді, суспільстві, застосування їх для навчання, комунікації і творчості.
Описує та оцінює позитивний і негативний вплив інформаційних технологій на власне життя і суспільство.
Наводить приклади переваги конструктивної співпраці.
Описує взаємозв’язок програмного забезпечення комп’ютера з апаратною складовою.
Моделює роботу простої інформаційної системи.
Наводить приклади наслідків/ризиків встановлення і використання програмного забезпечення.
Наводить приклади онлайн-сервісів та їх можливостей.
Використовує онлайн-ресурси для навчання, задоволення власних інтересів чи участі в суспільній діяльності.
Наводить приклади підвищення доступності цифрових пристроїв для різних категорій користувачів і пропонує за потреби ці рішення.
Інформаційні системи.
Апаратна і програмна складові інформаційної системи, їх взаємодія.
Види програмного забезпечення. Прикладне програмне забезпечення.
Поняття про ліцензії на програмне забезпечення.
Глобальна мережа Інтернет та її сервіси.
Інтернет-ресурси для навчання, розвитку та відпочинку.
Онлайн перекладачі.
Поняття Інтернет речей.
Побудова моделі простої інформаційної системи, пояснення її складових, призначення та функціонування.
Пояснення взаємодії апаратної та програмної складової інформаційної системи.
Налаштування цифрових пристроїв під потребу.
Виділення груп програмних засобів, пояснення їх призначення.
Порівняння видів дозволів на використання програмного забезпечення та аргументація необхідності їх дотримання, а також наслідків порушення.
Наведення прикладів організації доступу до Інтернету.
Наведення прикладів онлайн-сервісів та ситуацій їх використання.
Самостійне ознайомлення з різними онлайн сервісами (календарі, карти, фотоальбоми, новини тощо).
Пошук в Інтернеті аудіо і відео інформації для перегляду та прослуховування, для відпочинку, навчання та розвитку.
Використання онлайн ресурсів для здійснення дистанційного навчання, самоосвіти.
Переклад текстів з використанням онлайн перекладачів (рідною, державною, іноземними мовами).
Пояснення основних принципів функціонування та складових Інтернету речей.
Складання схем функціонування та моделей розумних пристроїв, в тому числі і з використанням елементів робототехніки.