Пояснювати поняття масиву.
Розпізнавати
трансформації, застосовані до графічних об’єктів за зміною їхнього вигляду.
Наводити приклади застосування мультимедійних можливостей мови програмування та називати бібліотеки, що залучаються з цією метою.
Імпортувати у програмний проект зображення, аудіо та відео-файли з використанням відповідних бібліотек.
Застосовувати
трансформації до графічних об’єктів та полотна побудов.
Застосовувати попіксельну обробку зображень для їх художньої модифікації.
Створювати анімацію на основі масиву зображень та трансформацій.
Вводити та виводити
текст як сукупність символів, слів та рядків з відповідним форматуванням.
Обґрунтовувати доцільність використання масивів для збереження та обробки однотипних даних.
Дотримуватись авторських прав та ліцензій на використання графічних зображень та мультимедійних елементів на веб-сторінках.
Поняття, реалізація та застосування масивів.
Текстові рядки як масиви символів.
Зображення як цілісний об’єкт та як масив пікселів.
Відео як цілісний об’єкт та як масив зображень.
Анімації.
Трансформації та моделювання руху.
Бібліотеки для роботи з мультимедійними даними