Для роботи зі звуком у проекті потрібно оголосити нові об'єкти (бібліотека аудіо-об'єктів та плеєр).

Вільнопоширювані аудіо-ролики http://www.freesound.org/

Скрипти обробки аудіо-плеєра знаходяться в окремому файлі, котрий підключається на окремій вкладці. Подаємо цей файл: скачати (шаблон у Java, для зручності створено дві закладки: з аудіо-плеєром та шаблоном коду для заповнення).


Шаблон-заготовка - завантажте файл, розархівуйте папку та запустіть проект.

Maxim maxim; 

AudioPlayer player;

Звукові файли, так само, як і зображення для проекту, слід зберегти у каталозі data поточного проекту Processing.

У процедурі налаштування проекту void setup() задаються такі налаштування:

//підключення бібліотеки

  maxim = new Maxim(this);

//створення аудіо-плеєра із вказаним файлом

  player = maxim.loadFile("mykbeat.wav");

  //запуск відтворення аудіо-плеєра

player.play();

Відтворенням аудіо можна керувати. Так,команда player.speedяйце дозволяє встановити швидкість відтворення. Наприклад, у процедурі void draw() група команд дозволить змінювати швидкість відтворення аудіо-ролика відповідно до переміщення миші:

  float ratio = (float) mouseX / (float) width;

  ratio *= 2;

  player.speed(ratio); 

Остання зміна: Неділя 17 грудня 2017 09:52 AM