Робота зі звуком
Для роботи зі звуком у проекті потрібно оголосити нові об'єкти (бібліотека аудіо-об'єктів та плеєр).
Вільнопоширювані аудіо-ролики http://www.freesound.org/
Скрипти обробки аудіо-плеєра знаходяться в окремому файлі, котрий підключається на окремій вкладці. Подаємо цей файл: скачати (шаблон у Java, для зручності створено дві закладки: з аудіо-плеєром та шаблоном коду для заповнення).
Шаблон-заготовка - завантажте файл, розархівуйте папку та запустіть проект.
Maxim maxim;
AudioPlayer player;
Звукові файли, так само, як і зображення для проекту, слід зберегти у каталозі data поточного проекту Processing.
У процедурі налаштування проекту void setup() задаються такі налаштування:
//підключення бібліотеки
maxim = new Maxim(this);
//створення аудіо-плеєра із вказаним файлом
player = maxim.loadFile("mykbeat.wav");
//запуск відтворення аудіо-плеєра
player.play();
Відтворенням аудіо можна керувати. Так,команда player.speed дозволяє встановити швидкість відтворення. Наприклад, у процедурі void draw() група команд дозволить змінювати швидкість відтворення аудіо-ролика відповідно до переміщення миші:
float ratio = (float) mouseX / (float) width;
ratio *= 2;
player.speed(ratio);