Section Name Description
File Посібник "Мова програмування С++" (укр)

Лєхан С.А. Мова програмування С+ +є. Спецкурс. 10-12 класи. Навчальний посібник.- Шепетівка, «Аспект», 2007

URL Навчальна практика з програмування

Навчальна практика з програмування

Основні поняття алгоритмізації, 8 URL Основи візуального програмування

Основи візуального програмування

URL Базові поняття програмування

Базові поняття програмування

URL Кодування

Кодування

Основи об’єктно-орієнтованого програмування. Робота у середовищі програмування, 8 Page Середовище Microsoft Visual Studio

Середовище Microsoft Visual Studio

Page Hello World!

#include <iostream> //підключення файлу, який відповідає за введення та виведення даних

using namespace std; //використання стандартного простору імен

int main()

{

       cout << "Hello, world!" << endl; //Сі-аут: виведення на екран

system("pause"); //пауза для MS Visual Studio

return 0; //сповіщення про успішне завершення програми

}

Лінійні алгоритми. Введення та виведення даних, 12 Page Прості програми

Лінійні алгоритми. Введення та виведення даних

Page Бухгалтерія

Задачі про гроші: зарплата вчителя, обмін валют

Алгоритми з розгалуженнями, 16 Page Розгалуження

Розгалуження

Умова записується у дужках, дії наслідків у фігурних дужках (якщо команда одна, можна без дужок), при потребі пишеться else.


Page Задачі про дати

Практична робота. Задачі про дати

Алгоритми з повтореннями, 14 Page Цикли

Цикли

Теорія та приклади

Page Кредит

Задачі з розрахунку кредиту

Масиви. Рядкові величини, 14 Page Масиви
Масиви. Стандартні задачі на масиви


Page Двовимірні масиви. Файли

Двовимірні масиви. Файли

Page Задача "Тюль"

На фабриці, яка випускає тюль - тканину, що складається з окремих квадратних комірок, розташованих рівними рядками і стовпцями, працює відділ з розробки візерунків. Для утворення візерунку дизайнер деякі комірки зафарбовує повністю, частину комірок зафарбовує наполовину, інші залишає незафарбованими. Оптимальним вважається візерунок, у якому незафарбованих комірок стільки ж, як всіх інших разом. Потрібно скласти програму для перевірки того, чи є візерунок оптимальним.

Page Проект "Сапер" - етап 1

Проект "Сапер" - етап 1

Підпрограми. Процедури та функції, 14 Page Функції

Функції

Page Проект "Сапер" - етап 2

Проект "Сапер" - етап 2

Page Рекурсія

Рекурсія

Структури даних, 4 Page Структури даних. Стек

Структури даних. Стек

Page Структури даних. Черга

Структури даних. Черга