Програмування на С++
Section | Name | Description |
---|---|---|
Посібник "Мова програмування С++" (укр) | Лєхан С.А. Мова програмування С+ +є. Спецкурс. 10-12 класи. Навчальний посібник.- Шепетівка, «Аспект», 2007 |
|
Навчальна практика з програмування | Навчальна практика з програмування |
|
Основні поняття алгоритмізації, 8 | Основи візуального програмування | Основи візуального програмування |
Базові поняття програмування | Базові поняття програмування |
|
Кодування | Кодування |
|
Основи об’єктно-орієнтованого програмування. Робота у середовищі програмування, 8 | Середовище Microsoft Visual Studio | Середовище Microsoft Visual Studio |
Hello World! | #include <iostream> //підключення файлу, який відповідає за введення та виведення даних using namespace std; //використання стандартного простору імен int main() { cout << "Hello, world!" << endl; //Сі-аут: виведення на екран system("pause"); //пауза для MS Visual Studio return 0; //сповіщення про успішне завершення програми
} |
|
Лінійні алгоритми. Введення та виведення даних, 12 | Прості програми | Лінійні алгоритми. Введення та виведення даних |
Бухгалтерія | Задачі про гроші: зарплата вчителя, обмін валют |
|
Алгоритми з розгалуженнями, 16 | Розгалуження | Розгалуження Умова записується у дужках, дії наслідків у фігурних дужках (якщо команда одна, можна без дужок), при потребі пишеться else. |
Задачі про дати | Практична робота. Задачі про дати |
|
Алгоритми з повтореннями, 14 | Цикли | Цикли Теорія та приклади |
Кредит | Задачі з розрахунку кредиту |
|
Масиви. Рядкові величини, 14 | Масиви | Масиви. Стандартні задачі на масиви |
Двовимірні масиви. Файли | Двовимірні масиви. Файли |
|
Задача "Тюль" | На фабриці, яка випускає тюль - тканину, що складається з окремих квадратних комірок, розташованих рівними рядками і стовпцями, працює відділ з розробки візерунків. Для утворення візерунку дизайнер деякі комірки зафарбовує повністю, частину комірок зафарбовує наполовину, інші залишає незафарбованими. Оптимальним вважається візерунок, у якому незафарбованих комірок стільки ж, як всіх інших разом. Потрібно скласти програму для перевірки того, чи є візерунок оптимальним. |
|
Проект "Сапер" - етап 1 | Проект "Сапер" - етап 1 |
|
Підпрограми. Процедури та функції, 14 | Функції | Функції |
Проект "Сапер" - етап 2 | Проект "Сапер" - етап 2 |
|
Рекурсія | Рекурсія |
|
Структури даних, 4 | Структури даних. Стек | Структури даних. Стек |
Структури даних. Черга | Структури даних. Черга |