Програмування на С++
Section | Name | Description |
---|---|---|
Лєхан С.А. Мова програмування С+ +є. Спецкурс. 10-12 класи. Навчальний посібник.- Шепетівка, «Аспект», 2007 |
||
Навчальна практика з програмування |
||
Основні поняття алгоритмізації, 8 | Основи візуального програмування |
|
Базові поняття програмування |
||
Кодування |
||
Основи об’єктно-орієнтованого програмування. Робота у середовищі програмування, 8 | Середовище Microsoft Visual Studio |
|
#include <iostream> //підключення файлу, який відповідає за введення та виведення даних using namespace std; //використання стандартного простору імен int main() { cout << "Hello, world!" << endl; //Сі-аут: виведення на екран system("pause"); //пауза для MS Visual Studio return 0; //сповіщення про успішне завершення програми
} |
||
Лінійні алгоритми. Введення та виведення даних, 12 | Лінійні алгоритми. Введення та виведення даних |
|
Задачі про гроші: зарплата вчителя, обмін валют |
||
Алгоритми з розгалуженнями, 16 | Розгалуження Умова записується у дужках, дії наслідків у фігурних дужках (якщо команда одна, можна без дужок), при потребі пишеться else. |
|
Практична робота. Задачі про дати |
||
Алгоритми з повтореннями, 14 | Цикли Теорія та приклади |
|
Задачі з розрахунку кредиту |
||
Масиви. Рядкові величини, 14 | Масиви. Стандартні задачі на масиви |
|
Двовимірні масиви. Файли |
||
На фабриці, яка випускає тюль - тканину, що складається з окремих квадратних комірок, розташованих рівними рядками і стовпцями, працює відділ з розробки візерунків. Для утворення візерунку дизайнер деякі комірки зафарбовує повністю, частину комірок зафарбовує наполовину, інші залишає незафарбованими. Оптимальним вважається візерунок, у якому незафарбованих комірок стільки ж, як всіх інших разом. Потрібно скласти програму для перевірки того, чи є візерунок оптимальним. |
||
Проект "Сапер" - етап 1 |
||
Підпрограми. Процедури та функції, 14 | Функції |
|
Проект "Сапер" - етап 2 |
||
Рекурсія |
||
Структури даних, 4 | Структури даних. Стек |
|
Структури даних. Черга |