Перейти до головного вмісту
Бокова панель
На головну
Більше
Знайти
Закрити
Знайти
Переключити введення пошуку
Українська (uk)
English (en)
Українська (uk)
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
На головну
Діяльності курсу
Завдання
Ресурси
Тести
Форуми
Відкритий покажчик курсу
Python
Основні поняття алгоритмізації
Моделі та моделювання
Моделі та моделювання
Умови завершення
Клацніть
Моделі та моделювання.pdf
для перегляду файлу
◄ Розвивайте острів
Перейти до...
Перейти до...
Від блоків у Scratch до тексту програми в Python
Середовище програмування на Python
Курс по Python
Вікі-підручник "Пориньте у Python 3"
Курс Python 3 (англ)
Путівник мовою програмування Python
"Переклад" програм з Python на C++ та Pascal
Як працює програма на Python?
Ресурси для повторення
Форум тематичних обговорень
Оголошення
Скласти алгоритм "Бутерброд"
Розвивайте острів
Навіщо вивчати саме Python
Середовище програмування. Hello World
Введення та виведення даних
Задачі на обчислення
Рахуємо години
Числа, цифри, ділення
Вступ до мови програмування Python
Штани та Робінзони (команда умови)
Ділитись - справедливо!
Розклад числа
Складні умови (and or not)
Задачі з вкладеними умовними операторами
Шахи
Обмін даними
Задачі про дати
Ліфт
Команда умови у мові програмування Python
Команда циклу (for)
Цикли - перебори
Випадкові числа
Цикли з умовами
Задачі. Цикли
Бухгалтерія
Кредит
Команди циклу в мові програмування Python
Графічні побудови. Черепашка
Графічні побудови. tkinter
Узори
Циклічні побудови
Масштабування фігур
Побудови по колу
Малювання із затримкою
Проєкт "Світлофор"
Арканоїд
Графічні побудови у мові програмування Python
Списки у Python
Найбільший елемент
Елементи та їх номери
Числа-сусіди
Цифри і числа
Числа Фібоначі та інші числові закономірності
Кредитка
Зміна порядку елементів
Сортування. Функції та методи
Блек Джек
Заповнення числами двовимірного списку (матриці)
Унікальні, нормальні, середні
Двовимірні списки - задачі
Рядки
Методи роботи з рядками
Файли
Фонотека
Проєкт "Поле чудес"
Функції
Рекурсія
Рейтинги
Проєкт "ДНК"
Проєкт "Марсохід"
Гра "Життя"
MatPlotLib
Дані та Інтернет
Обробка файлів XML
Модуль EasyGUI для графічного інтерфейсу користувача
Проєкт "Піца" (EasyGUI)
Проєкт "Шифрування" (EasyGUI)
Проєкт "Ремонт" (EasyGUI)
Проєкт "Довідник країн" (EasyGUI)
Проєкт "Кава" (EasyGUI)
Гра "Вгадай колір" (EasyGUI)
Графічний інтерфейс користувача (tkinter)
Tkinter - Проєкт "Подорожі"
Tkinter - Проєкт "Піцерія"
Розміщення елементів інтерфейсу
Меню
Створення exe-версії програми
Проєкт "Тестування". Питання з однією відповіддю
Проєкт "Тестування". Етап 2. Питання з кількома відповідями
Проєкт "Тестування". Етап 3. Програма для вчителя
Проєкт "Тестування". Етап 4. Перемішування та зображення
Гра "Смайлики"
Підсумкове тестування для 10 класу
Повторення. Проєкт "Сапер"
Складність алгоритмів
Структури даних. Масив та зв'язний список
Структури даних. Хеш-таблиці та словники
Структури даних. Стек
Структури даних. Черга
Структури даних. Графи
Пошук в ширину та глибину
Коник. Черепашка
Тест "Черепаха"
Запуск програми з командного рядка
Об'єкти
Проєкт Тамагочі
Об’єктно-орієнтоване програмування
Qt Python - Hello world (напис, кнопка, текстове поле)
Інтерфейс Тамагочі (зображення)
Проєкт "Подорожі" (checkBox)
Проєкт "Піцерія"
Проєкт "Довідник країн" (створення інтерфейсу в коді: вкладки та таблиця)
Проєкт "Кава"
Здати проєкт "Кава"
Проєкт "Хрестики-нулики"
Проєкт "Смайлики"
Ідеї простих ігор
PyQt5 - Hello world (напис, кнопка, текстове поле)
PyQt5 - Проєкт "Подорожі" (checkBox)
PyQt5 - Проєкт "Піцерія"
PyQt5 - Проєкт "Tom&Jerry"
PyQt5 - Проєкт "Балачка"
PyQt5 - Проєкт "Камінь-ножиці-папір"
Перший ігровий проєкт (м'ячик)
Події в ігровому середовищі
Арканоід
Маріо
Змійка
0 Перший ігровий проєкт (м'ячик)
0 Події в ігровому середовищі
0 Арканоід
0 Маріо
0 Пакмен
0 Перегони
Навіщо вивчати саме Python ►
Оксана Пасічник CC BY-NC-SA