Очікувані результати навчання

4 ІФО 1-1.4-2 порівнює тексти з хибною та правдивою інформацію

4 ІФО 1-1.4-3 зважає на те, що в Інтернеті розміщують повідомлення люди з різними намірами, зокрема і з комерційною метою

Проблемні питання

Звідки я знаю те, що знаю?

Де шукати правдиву інформацію?

Презентація


Вправи

Друге заняття теми стосується надійних та ненадійних джерел інформації. Розглядаємо кілька тверджень, і кілька джерел інформації, звідки ми могли довідатись про них. Обговорюємо їх надійність та можливості перевірки.

Після цього розглядаємо інформаційні повідомлення: рекламне (часто перебільшене чи взагалі нереальне), а також новинне (може бути неправдивим). Варто звернути увагу, що інші люди можуть недостатньо ретельно перевірити отриману інформацію і повірити їй, поширити, переказати іншим і т.д. Тому важливо перевіряти отриману інформацію, особливо якщо вона здається надто неймовірною (для прикладу наведені заголовки, які часто зустрічаються у ненадійних статтях).

Учні можуть проаналізувати кілька зображень, і припустити, з якою метою можна їх використати. Також можна розглянути фотографії відомих місць, зроблені з різних ракурсів. Посилання наведено у презентації https://www.simplemost.com/youve-got-see-14-famous-views-different-angle/

Last modified: Sunday, 11 July 2021, 7:34 AM