«Гра життя» — клітинний автомат, вигаданий англійським математиком Джоном Конвейем


Місце дії цієї гри — «всесвіт» — це площина, поділена на клітинки. Кожна клітинка на цій поверхні може знаходитись в двох станах: бути живою або бути мертвою. Клітинка має вісім сусідів. Розподіл живих клітинок на початку гри називається першим поколінням. Кожне наступне покоління утворюється на основі попереднього за наведеними нижче правилами:

  • якщо у живої клітини два чи три сусіди – то вона лишається жити; 
  • якщо у живої клітини один чи немає сусідів – то вона помирає від «самотності»; 
  • якщо у живої клітини чотири та більше сусідів – вона помирає від «перенаселення»; 
  • якщо у мертвої клітини рівно три сусіди – то вона оживає.


Функція друкування поля


Функція визначення коефіціента для однієї клітинки


Функція оновлення поля гри, відповідно до коефіціента кожної клітинки


Функція визначення перспективи розвитку поля (кількість "живих" клітинок)


Створення поля


Гра "Життя" (триває поки є "живі" клітинки або до 50 покоління)

Last modified: Wednesday, 15 July 2020, 7:36 AM