Очікувані результати навчання

- упорядковує об’єкти за заданими та самостійно визначеними ознаками [4 ІФО 1-1.2-15];

- ідентифікує об’єкти на основі схем за допомогою запитань із відповідями «Так / Ні» (наприклад, класифікація тварин: має шерсть, має крила, має зуби – кажан) [4 ІФО 2-2.1-2];


Проблемні питання

Звідки береться інформація?


Презентація


Вправи

https://learningapps.org/display?v=pzrkzj3ac (Способи подання повідомлень)

https://learningapps.org/display?v=py7bhny6516 (Спосіб подання повідомлень (сортування))


Розглядаємо способи подання повідомлень, і обираємо той спосіб, який у тій чи іншій ситуації є кращим (наводячи аргументи). Також можна подавати одне і те ж повідомлення різними способами (наприклад, текстом та малюнком), і порівнювати отриману інформацію та зусилля, необхідні для створення повідомлення.

Можна порівнювати швидкість друкування на комп'ютері та швидкість письма учнів (якщо було достатньо можливостей практикувати друк на клавіатурі).

Можна попрактикувати подання повідомлень різними способами. Наприклад, це може бути вправа із зображення тваринок з картинок - жестами та мімікою. Або у текстовому вигляді (у будь-якому доступному редакторі: Блокноті, Word, Writer тощо) описувати веселих монстриків.

 

З'єднай письмовий опис з відповідною дитиною:


Остання зміна: Пʼятниця 9 жовтня 2020 03:58 AM