Очікувані результати навчання

- дотримується погоджених правил поведінки онлайн вдома та у школі [4 ІФО 5-4.1-3];

Проблемні питання

Чому Інтернет називають павутиною?

Чи існує карта Інтернету?

Презентація


Вправи

https://studio.code.org/s/course3/stage/18/puzzle/1

http://www.wildwebwoods.org/popup.php?lang=ua


У цій темі говоримо про мандрівки, зокрема мережею Інтернет, а також власним пристроєм. Зокрема, розглядаємо поняття мережі, глобальної мережі інтернет, згадуємо доступні служби інтернету, його роль у навчанні, а також можливі застосування в інших сферах. 


Для демонстрації принципів роботи мережі Інтернет, можна провести групову рухливу вправу. Усіх учасників потрібно розділити на 3 групи: сервери, клієнти та Інтернет-посланці. Сервери отримують номери (ІР-адреси), і очікують повідомлень. Клієнти отримують повідомлення (картинка), яке розділене на 4 частини, і на звороті кожної потрібно позначити ІР-адресу отримувача (усі ІР-адреси записані на дошці, потрібно обрати одну із поданого переліку).

Клієнти заповнюють цю інформацію та передають Інтернет-посланцям, кожен з яких повинен підійти до сервера, і спробувати передати повідомлення. Якщо сервер має ІР-адресу, яка збігається з потрібним отримувачем, то він забирає повідомлення, інакше - відмовляється від нього (мовчки smile ). Інтернет-посланець повертається по наступну частинку повідомлення і так повторюється, поки всі повідомлення не будуть доставлені.

Для ускладнення можна з'єднати всі сервери ниткою - за принципом деякої топології та дозволяти Інтернет-посланцям переміщуватись лише тримаючись за цю нитку.


Last modified: Thursday, 17 September 2020, 1:37 AM