Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю
Фірмовий стиль
Щоб створити бренд мало придумати креативну назву, слоган і логотип, бренд - це поєднання емоцій, асоціацій, характеристик, уявлень про продукт або послугу в свідомості споживача.
Бренд неможливо уявити без фірмового стилю - візуального відображення компанії, завдання якого - створити образ-картинку, яка запам’ятовується і “продається”.
Розробляючи фірмовий (корпоративний) стиль компанії, дизайнери і маркетологи працюють над створенням «смислового образу», намагаються включити в логотип, шрифт, колірну гамму бренду максимум інформації про компанію. Зрозуміло, фірмовий стиль повинен бути максимально клієнтоорієнтованим: враховується вік клієнтів, їх захоплення і навіть географія проживання.
Фірмовий стиль, як візуальна оболонка компанії, входить в поняття брендбуку, яке, в свою чергу, дещо ширше.
Брендбук
Всі складові бренду повинні бути зафіксовані і зібрані в одному місці. Таке місце - брендбук, який є по суті Біблією компанії. Спираючись на цей документ, компанія вибудовує стратегії розвитку, вирішує, як позиціонувати себе на ринку і комунікувати з клієнтами.
Яка інформація міститься в брендбуці?
1 Опис цільової аудиторії компанії, «аватар» клієнта і характеристики покупців.
2 Концепція бренду, що включає в себе основні цілі і корпоративні цінності.
3 Фірмовий стиль бренду.
4 Стратегія просування бренду (загальний опис рекламних кампаній).
5 Гайдлайн або логобук, мова про який піде нижче.
Брендбук - це офіційне керівництво з управління брендом, як правило, його не роздають партнерам, клієнтам і колегам по бізнесу, а зберігають в таємниці як внутрішньокорпоративний документ і тим більше оберігають від конкурентів.
Гайдлайн
Гайдлайн або логобук - технічний документ, яким користуються дизайнери і поліграфісти, які працюють з вашим брендом. Фактично це паспорт бренду, в якому прописані всі особливості оформлення фірмового стилю.
Гайдлайн повинен включати в себе детальну технічну інформацію про логотип, слоган, фірмові кольори і шрифти, описувати їх розташування на різних рекламних носіях.
Погляд на брендбук компанії https://innowade.net/bibliya-brendu-poglyad-na-brendbuk-kompaniyi/
Як створювати дизайн швидко:
https://designtalk.club/yak-stvoryuvaty-dyzajn-shvydko-7-diyevyh-porad-chastyna-2/
https://designtalk.club/yak-stvoryuvaty-dyzajn-shvydko-7-diyevyh-porad-chastyna-3/
https://designtalk.club/yak-stvoryuvaty-dyzajn-shvydko-7-diyevyh-porad-chastyna-4/