Очікуваний результат роботи (початковий файл можна взяти власний).

зразок

Натхнення:

 

Як знімали фільм та застосовували комп'ютерну графіку (CGI = computer generated graphics)

коротка версія:


розширена версія:


Аналіз

Проаналізуємо портрети Н'аві і загалом стиль фільму "Аватар" Джеймса Кемерона.

  • Навколишнє середовище та колір:
  • Зображення в "Аватарі" часто мають багатий палітрою кольорів, особливо яскраві відтінки зеленого та синього. Використовуйте такі кольори для створення враження екзотичності і дивовижності.
  • Освітлення:
  • Спробуйте відтворити особливе освітлення, яке можна побачити в "Аватарі". Це може бути м'яке світло, яке створює певну атмосферу та підкреслює деталі обличчя.
  • Текстура та деталі:
  • Додаючи певну текстуру до зображення, ви можете намагатися відтворити елементи фантастичного світу Пандори. Розгляньте можливість використання ефектів, щоб зробити зображення менш реалістичним і більш містичним.
  • Елементи природи:
  • Врахуйте елементи природи, такі як рослини та інші створіння, які можуть бути характерними для світу "Аватара". Додавання таких елементів може створити атмосферу фільму.


Реалізація

Важливі моменти:

1) перед тим, як змінювати - скопіювати на новий шар.

2) не витираємо - застосовуємо маску.

3) кожен елемент краще розташовувати на новому шарі.

4) експериментуємо з прозорістю та заповненістю.

Спочатку слід викривити ніс: виділяємо його (найкраще багатокутним ласо), копіюємо на окремий шар, де застосовуємо деформацію (ніс у Н’аві ширший вгорі):


Також на окремих шарах деформуємо очі (очі у Н’аві кругліші та більші). На цьому етапі головне розмістити зіниці, повіки та вії слід поки прибрати, застосувавши маску:


Змінимо колір очей – вони мають бути жовтіші.

Об’єднуємо отримані шари (меню Шари – Об’єднати шари) - після цієї дії не можна буде змінити ці шари!

Тепер надамо шкірі відповідного забарвлення. Для цього створюємо корегуючий шар Колірний тон/насиченість, де за допомогою маски з різними відтінками чорного-сірого-білого повертаємо початковий колір для тла, очей, рота.


З файлу zebra копіюємо узор для розміщення на обличчі, деформуємо його. За допомогою маски прибираємо зайві фрагменти узору. Для цього шару слід встановити режим накладання Розсіяне світло та прозорість 50-60%.


Тепер виправимо лінію очей: на окремому шарі додамо вії. Для цього завантажте у Photoshop пензлі вій (якщо їх там ще немає) з файлу Eyelash_and_Brows.

Відкрийте меню налаштування пензлів (меню Вікно-Пензлі). Оберіть бажані вії та змінюючи їх розмір та кут нахилу, розташуйте на окремому шарі  (малюючи чорним кольором).



У меню Вікно – Пензлі налаштовуємо пензлик для малювання узору на обличчі аватара, і малюємо кілька ліній білого кольору на новому шарі по шкірі персонажа:



Для шару з цими узорами налаштовуємо стиль Зовнішнього сяйва жовтого кольору в режимі Розсіяне світло:



Допоміжні файли

Остання зміна: Четвер 22 лютого 2024 03:23 AM