Загальний алгоритм

  1. Намалювати квадрат конкретного розміру (наприклад, 200x200)

  2. Розмістити у ньому елементи узору

  3. Розмістити деякі елементи з виходом за край квадрату

  4. Створити копію таких елементів та змістити копії на 200 пікселів

  5. Створити копію квадрату і використати її як маску

Figma




Illustrator

Малюємо квадрат визначеного розміру, наприклад 300 на 300 пікселів. Важливо: без контурів, розмір має бути цілим числом пікселів.

Розміщуємо на цьому квадраті елементи узору. Якщо частина елемента виходить за межі квадрата, потрібно продублювати цей елемент:

·         Виділити Ctrl+C

·         Вставити на тому ж місці Ctrl+F

Перемістити по горизонталі чи вертикалі відповідно на 300 пікселів (ширину квадрата). Це робиться на панелі властивостей (додаємо +300):


Повторюємо ці дії для усіх елементів. Деякі елементи потрібно дублювати і по горизонталі, і по вертикалі.


Робимо копію нижнього квадрату і розміщуємо його у тому ж місці на передньому плані:


Виділивши всі об’єкти, застосовуємо обтинання Crop.



Перетягуємо отриманий узор на панель зразків кольорів:


Отриманим узором можна зафарбовувати інші фігури:


А також текст:



Приклади

За таким принципом можна створювати узори з різними елементами:




Остання зміна: Понеділок 6 травня 2024 04:33 AM