Описує основні параметри векторних зображень.
Пояснює основні принципи створення й обробки векторних зображень.
Називає відмінності між векторною і растровою графікою.
Знає основні редактори векторної графіки.
Описує функції та призначення інструментів векторного графічного редактора.
Пояснює спосіб формування зображень з геометричних примітивів.
Знає поняття контуру.
Описує методику керування кольором і застосування ефектів до об’єктів зображення.
Створювати об’єкти, що складаються з кількох базових геометричних фігур.
Редагувати криві й ламані та створює з них нові об’єкти.
Впорядковувати, вирівнювати й об’єднувати об’єкти.
Застосовувати до виділених об’єктів різні художні ефекти.
Використовувати “перетікання” об’єктів.
Додавати до документа прості й фігурні текстові фрагменти.
Змінювати параметри шрифту текстового фрагменту.
Використовувати різні колірні моделі для вибору кольору.
Виконувати перефарбовування об’єктів, використовуючи однорідні, градієнтні, візерункові й текстуровані заливки.
Використовувати лінійки, напрямні лінії, сітку.
Виконувати векторизацію растрових зображень.
Створювати ілюстрації за наданим ескізом.
Створювати векторний шрифтовий плакат на задану тематику.
Використовувати векторний графічний редактор для створення постера.
Розробляти дизайн афіш, квитків, флаєрів на конкретний захід.
Створювати постер, використовуючи художнє оформлення тексту.
Використовувати фільтри для створення ефектів графічного зображення.
Створювати дизайн книжкових обкладинок або дисків.
Використовувати векторний графічний редактор для проектування сувенірної продукції (пакета, ручки, значків).
Розробляти графічні елементи шаблонів для ділової документації.
Створювати візитівки засобами векторного графічного редактора.
Використовувати векторні засоби для створення ділової графіки
Визначати етапи побудови векторного зображення.
Враховувати можливості векторного редактора при створенні графічних зображень.
Порівнювати властивості векторної і растрової графіки.
Векторний графічний редактор як інструмент для дизайну.
Основні інструменти для малювання.
Робота з векторними контурами.
Трасування об'єктів.
Маскування.
«Живі» переходи. Спотворення і деформація.
Заливка об'єктів. Робота з градієнтами. Прозорість. Градієнтна сітка.
Художні ефекти. Робота з символьними об'єктами.
Робота з текстом. Макетування.
Художнє оформлення тексту.
Ділова графіка.