Очікувані результати навчання

4 ІФО 1-1.2-14   - вирізняє способи графічного представлення кількісних і якісних характеристик (організаційні діаграми – діаграми і графіки)

4 ІФО 1.2-13   - представляє якісні дані графічно 

Проблемні питання

Як зробити так, щоб було цікаво дізнаватись інформацію?

Презентація


Вправи

Після ознайомлення з інструментами створення діаграм та схем у текстовому процесорі (або редакторі презентацій), учні створюють інфографіку на довільну тему (цікаві факти про тварин, довкілля; опитування однокласників про час використання гаджетів; улюблені страви чи хобі; плани на літо; прочитані книги тощо). Потрібно порівняти подання інформації текстом, таблицею, діаграмою, схемою тощо - зробити висновок про зручність та універсальність сприймання, а також оцінити зусилля для її створення.

Варто уважно розглянути приклади інфографік, проаналізувати їх складові: текстові написи, числа, таблиці, діаграми, схеми, значки тощо. Спробувати подати ту ж інформацію іншими способами.

Створювати прості схеми та діаграми можна безпосередньо у текстовому процесорі чи редакторі презентацій. Попередня підготовка створення діаграми передбачає збір та упорядкування даних, їх подання у вигляді таблиці.

У презентації я наводжу приклади з книги https://vivat-book.com.ua/infografika-dlya-ditey-knyzhka-iz-zavdannyamy.html , але можна використати будь-які інші доступні дитячі енциклопедії. Переважно у сучасних виданнях є багато прикладів схем, діаграм, які можна використати в якості ілюстрації.

Остання зміна: Неділя 11 липня 2021 06:52 AM