Очікувані результати навчання

4 ІФО 4-3.2-2 - усуває прості несправності (перезавантажити пристрій, перевірити живлення, перевірити наявність мережі, закрити і знову відкрити програму)

4 ІФО 5-4.1-1 - дотримується стратегій уникнення проблем, що випливають з необачного використання комп’ютерних пристроїв та мереж (вихід з облікового запису, щоб ним не скористались інші, приватність особистої інформації)

Проблемні питання

А як ми раніше обходились без комп'ютерів?

Комп'ютером може стати будь-що?

Чи все ми можемо і хочемо доручати роботам і комп'ютерам?

Презентація


Вправи

Наостанок говоримо про історію, та майбутнє, комп'ютерних технологій. Оглядаємо давні пристрої для обчислень, адже саме для цього створювались, в першу чергу, комп'ютери. Вивчати дати і конкретні пристрої, звичайно, потреби немає усміхаюсь Порівнюємо пристрої, які існували раніше з сучасними, розпитуємо старших про те, яким чином виконувались задачі раніше: обчислення, друкування тексту, передавання повідомлень тощо.

Пропоную подумати, яким чином можна вдосконалити знайомі пристрої, на основі вже здобутих знань: запропонувати додати до них пристрої введення/виведення інформації, спробувати це намалювати чи описати словесно.

А ще - подумати, чи добре би було замінити роботами людей? Чи може роботи взагалі не потрібні? Відповідь завжди однозначна, чи можуть бути різні ситуації?

Також варто розглянути типові проблемні ситуації та можливі способи їх виявлення та вирішення (від перевірки підключення до мережі живлення до перевірки наявності паперу в принтері чи налаштування яскравості монітора). Слід проговорити, що не всі способи вирішення можна застосовувати дітям! Але деякі - цілком доступні, а решту - потрібно вміти правильно сформулювати і передати відповідальним дорослим.


Остання зміна: Неділя 11 липня 2021 07:28 AM