Очікувані результати навчання

4 ІФО 1-1.2-4 - добирає пристрої та інструменти для отримання даних необхідного типу

4 ІФО 1-1.3-7 - експериментує з доступними моделями, фіксує зміни, що відбуваються, прогнозує результат експерименту

4 ІФО 4-3.1-7 - порівнює подібні функції у різних цифрових пристроях

Проблемні питання

Що знаходиться всередині комп'ютера? А робота?

Презентація


Вправи

https://learningapps.org/display?v=pj8t1uppk21

http://LearningApps.org/display?v=p0d31kky501


У 3 класі ми знайомились з складовими комп'ютера, складаючи його (вправа з книги "Пригоди у країні програмування" http://www.helloruby.com/ua (Завантажити гру). Зараз можна зупинитись трошки докладніше на тому, які функції/можливості відкриваються для пристрою, коли він має певні компоненти.

Пригадавши назви типових складових комп'ютерів (як стаціонарних, так і переносних), звертаємо увагу на те, що є спільні складові, точніше їхні групи - і вони визначають можливості цих пристроїв. Наведені посилання на 3D моделі комп'ютерів у програмі Mozabook (безкоштовно можна відкривати 5 моделей щотижня).

https://www.mozaweb.com/uk/Extra-3D_sceni-Nastilnij_komp_yuter-146841

https://ua.mozaweb.com/Extra-3D_sceni-Leptop_i_periferijni_pristroyi-148096

https://www.mozaweb.com/uk/Extra-Zobrazhennya-Komp_yuternij_mikroprocesor-250763


Так, принциповим елементом комп'ютера є процесор, і він є не лише в типово комп'ютерних пристроях, але й в роботах різних видів. Пропоную познайомитись з кількома сучасними роботами https://robots.ieee.org/ і подумати, з яких елементів вони складаються.

Можна влаштувати змагання - хто знайде/зауважить більше комп'ютерних пристроїв впродовж тижня (завдання за матеріалами http://www.helloruby.com/play/47 )


Last modified: Sunday, 11 July 2021, 7:27 AM