обговорює історичні зміни інформаційних технологій та їх вплив на освіту, виробництво, суспільство, культуру з плином часу
[9 ІФО 1.1.3-3]
пояснює сутність методу кодування [9 ІФО 1.2.4-1]
виконує кодування даних різних типів згідно з окресленими правилами [9 ІФО 1.2.4-2]
пояснює принципи представлення та опрацювання даних різних типів (числа, текст, звуки, зображення) у двійковому та інших видах кодування [9 ІФО 1.2.4-3]
створює, вдосконалює чи змінює вже створені програми для додавання нових можливостей, використання різних форм взаємодії з користувачем, враховуючи ризики [9 ІФО 2.2.1-5]
сприяє отриманню та використанню відгуків користувачів для розробки і покращення програми [9 ІФО 2.2.2-3]
аналізує можливості програмних засобів для створення інформаційних продуктів для опрацювання стандартних типів даних за власними критеріями, самостійно вивчає нові
[9 ІФО 2.4.2-1]
створює інформаційні продукти в різних режимах (он-лайн, оф-лайн), опрацьовує та зберігає їх у різних форматах [9 ІФО 2.4.3-1]
аргументовано обирає і застосовує засоби для побудови малюнків різних типів у різних графічних редакторах [9 ІФО 2.4.3-3]
бере відповідальність за виконання простих завдань у груповій діяльності із створення інформаційного продукту [9 ІФО 2.5.3-4]
розрізняє конструктивний і деструктивний зворотний зв’язок
[9 ІФО 2.5.4-1]
обґрунтовує вибір апаратного чи програмного способу розв’язання задачі [9 ІФО 3.1.1-2]
пояснює, які перешкоди та обмеження доступу до інформаційних ресурсів можна зменшити за допомогою цифрових технологій
[9 ІФО 4.2.2-1]
наводить приклади цифрових технологій, створених для користувачів з особливими потребами, зокрема осіб з інвалідністю [9 ІФО 4.2.2-2]
вносить зміни в
інтерфейс і зміст інформаційних продуктів з метою покращення інклюзивності та доступності [9 ІФО 4.2.2-3]
пояснює причини та історію виникнення правових відносин у галузі цифрових технологій [9 ІФО 4.3.1-1]
наводить приклади норми правової взаємодії і відповідальності за порушення законів і правових норм у галузі цифрових технологій [9 ІФО 4.3.2-1]
розпізнає інформаційні продукти з вільним і закритим кодом
[9 ІФО 4.3.2-5]
Графічний
інтерфейс продукта. Дизайн UI/UX. Інтуїтивність та зручність використання, інклюзивність та доступність інформаційних продуктів.
Векторний графічний редактор. Комбінування та налаштування графічних примітивів. Робота з векторними контурами.
Текст та типографіка у векторному графічному редакторі. Ефекти та фільтри.
Композиція та макет у дизайні.
Створення прототипу.
Документація інформаційного продукту
Створення векторних зображень різного призначення: логотипи, кнопки, піктограми, банери, етикетки, елементи шрифтів тощо.
Порівняння графічних
інтерфейсів різних періодів та різних програмних продуктів.
Підбір графічних елементів
інтерфейсу користувача. Створення галереї варіантів
інтерфейсів та їх прототипів.
Збір відгуків користувачів щодо
інтерфейсу інформаційного продукту.
Вдосконалення
інтерфейсу відповідно до отриманих відгуків.
Порівняння графічних редакторів та їх можливостей для створення
інтерфейсів користувача.
Порівняння
інтерфейсів за критеріями зручності, інтуїтивності використання, інклюзивності та доступності.
Створення скрінкастів з оглядом
інтерфейсу програмного продукту.
Групова робота зі створення інформаційного продукту.
Оформлення документації інформаційного продукту: заповнення розділу використаних ресурсів з коректними посиланнями та цитуванням, наведенням відомостей про авторів, використані ресурси, ліцензії.