генерує ідеї, пояснює їх цінність, експериментує з різними технологіями, розглядає альтернативні рішення за допомогою доступних цифрових ресурсів у різних предметних галузях для навчання і дозвілля [9 ІФО 1.1.1-3]
добирає ресурси і технології для здійснення інформаційних процесів [9 ІФО 1.2.1-3]
використовує запропоновані та самостійно шукає додаткові ресурси для перевірки сумнівної інформації [9 ІФО 1.4.1-1]
обирає та комбінує ряд текстів, зображень, звуків, анімацій, відео тощо для проектування, розробки, публікації та представлення інформаційних продуктів і виконання творчих і навчальних проектів [9 ІФО 2.4.1-1]
аналізує можливості програмних засобів для створення інформаційних продуктів для опрацювання стандартних типів даних за власними критеріями, самостійно вивчає нові
[9 ІФО 2.4.2-1]
аргументовано обирає і використовує програмні засоби та технології для створення і удосконалення інформаційних продуктів [9 ІФО 2.4.2-2]
створює інформаційні продукти в різних режимах (он-лайн, оф-лайн), опрацьовує та зберігає їх у різних форматах [9 ІФО 2.4.3-1]
аргументовано обирає і застосовує засоби для побудови малюнків різних типів у різних графічних редакторах [9 ІФО 2.4.3-3]
інтегрує використання засобів опрацювання електронних документів різних типів [9 ІФО 2.4.3-9]
визначає відповідність змісту і вигляду інформаційного продукту цільовій аудиторії, збирає відгуки користувачів для вдосконалення продукту [9 ІФО 2.4.3-10]
пропонує власні критерії оформлення і якості інформаційних продуктів [9 ІФО 2.4.3-11]
складає план роботи створення інформаційного продукту, визначає кроки і ролі учасників, враховуючи якості та здібності, необхідні для виконання різних задач [9 ІФО 2.5.1-1]
пояснює вплив емоцій на роботу команди, знає і використовує способи керування емоціями [9 ІФО 2.5.3-2]
бере відповідальність за виконання простих завдань у груповій діяльності із створення інформаційного продукту [9 ІФО 2.5.3-4]
розрізняє конструктивний і деструктивний зворотний зв’язок
[9 ІФО 2.5.4-1]
створює онлайн-документи для спільного використання
[9 ІФО 3.3.1-3]
розрізняє рівні доступу до мережних документів, застосовуючи їх до документів різних типів [9 ІФО 3.3.1-4]
аргументовано вибирає доречний онлайн-сервіс для цифрової комунікації та співпраці з урахуванням мети і аудиторії спілкування [9 ІФО 3.3.1-5]
адаптує стратегії комунікації під конкретну аудиторію, враховуючи культурну різноманітність і протиріччя поколінь у цифрових середовищах [9 ІФО 4.2.2-4]
аргументовано обирає ліцензію для створених інформаційних продуктів [9 ІФО 4.3.2-4]
Сутність бренду, його цінностей, місії і візії. Поняття фірмового (корпоративного) стилю.
Роль зображень для формування цифрового образу.
Елементи стилю (логотип, шрифти, фірмові кольори, гасло, стиль комунікацій тощо). Брендбук.
Вплив інформації на адресата. Сильні та слабкі аргументи.
Технології генерування ідей. Принципи, етапи та методи дизайн-мислення.
Дослідження демографічних характеристик, інтересів та очікувань цільової аудиторії інформаційного продукту.
Мозковий штурм візуальної ідентичності та комунікаційного стилю бренду.
Розробка дизайну шаблонів інформаційних продуктів бренду відповідно до погодженого стилю.
Проєктування, розроблення, публікація та представлення інформаційного продукту з комбінацією тексту, зображень, звуків, анімацій, відео тощо.
Складання контент-плану щодо публікацій бренду.