Називати основні події, що визначають функціонування програмного проекту.
Знати основні команди графічних побудов та їх параметри.
Пояснювати принцип програмного утворення зображення.
Використовувати змінні різних типів та обґрунтовувати вибір типів даних.
Створювати графічні побудови на основі точок, ліній, прямокутників, еліпсів з відповідним використанням кольорів.
Використовувати базові алгоритмічні конструкції для підвищення ефективності побудов.
Використовувати програмні об’єкти, програмувати стандартні обробники подій.
Оцінювати відповідність результатів виконання програми поставленій задачі.
Оцінювати доцільність застосування методів програмування для розв’язання конкретної задачі (виконання побудови).
Дотримуватися правил написання читабельного коду та коментарів до нього, пояснює код іншим.
Перевіряти, висувати гіпотези, критикувати, виявляти недоліки розроблених алгоритмів і програм.
Основні елементи мови програмування.
Використання змінних і виразів.
Реалізація базових алгоритмічних конструкцій.
Правила написання читабельного коду. Коментарі у
тексті програми.
Полотно. Пікселі. Координати. Кольори.
Основні форми: точка, лінія, прямокутник, еліпс.
Інтерактивність.
Обробка подій: переміщення та клацання миші, натиснення клавіш тощо.