Індекс освіти з цифрового громадянства - це інструмент, натхненний Індексом включеності (Бут & Айнскоу, 2002). Його мета - допомогти тренерам, викладачам та іншим практикам розвивати:

  • огляд власного рівня особистого розуміння та компетентності стосовно  освіти з цифрового громадянства;
  • огляд ситуації у власному контексті з точки зору компетентностей учнів у цифровому громадянстві та вже вжитих дій для його розвитку.

Використання індексу - це хороший спосіб аналізу контексту, в якому ви маєте намір працювати, перш ніж планувати конкретні дії.


Використання індексу для DCE

Індекс має три рівні:

  • Особистий
  • Учнівський
  • Шкільний

Використовуючи його, намагайтеся бути чесними: ідея полягає у справжньому аналізі ключових факторів, що впливають на впровадження освіти з цифрового громадянства у вашому контексті.


Складання індексу - лише перша частина процесу: мова йде про визначення потреб DCE. Як тільки будуть визначені потреби DCE, ви можете почати зосереджуватися на можливих діях.


Наприклад, можливо, ви опинилися в ситуації, коли вже було здійснено низку заходів стосовно емпатії чи обізнаності споживачів, або, здається, є особлива потреба в роботі, що стосується сфери е-присутності та комунікації. Це відобразиться в Індексі та забезпечить ідеальну вихідну точку для планування нових дій з колегами.

Last modified: Monday, 23 December 2019, 12:32 PM