Індекс освіти з цифрового громадянства
Індекс освіти з цифрового громадянства - це інструмент, натхненний Індексом включеності (Бут & Айнскоу, 2002). Його мета - допомогти тренерам, викладачам та іншим практикам розвивати:
- огляд власного рівня особистого розуміння та компетентності стосовно освіти з цифрового громадянства;
- огляд ситуації у власному контексті з точки зору компетентностей учнів у цифровому громадянстві та вже вжитих дій для його розвитку.
Використання індексу - це хороший спосіб аналізу контексту, в якому ви маєте намір працювати, перш ніж планувати конкретні дії.
Використання індексу для DCE
Індекс має три рівні:
- Особистий
- Учнівський
- Шкільний
Використовуючи його, намагайтеся бути чесними: ідея полягає у справжньому аналізі ключових факторів, що впливають на впровадження освіти з цифрового громадянства у вашому контексті.
Складання індексу - лише перша частина процесу: мова йде про визначення потреб DCE. Як тільки будуть визначені потреби DCE, ви можете почати зосереджуватися на можливих діях.
Наприклад, можливо, ви опинилися в ситуації, коли вже було здійснено низку заходів стосовно емпатії чи обізнаності споживачів, або, здається, є особлива потреба в роботі, що стосується сфери е-присутності та комунікації. Це відобразиться в Індексі та забезпечить ідеальну вихідну точку для планування нових дій з колегами.