Обізнаність споживача
«Ці речі справді кращі за ті, що у мене вже є? Чи я вже навчений бути незадоволеним тим, що я маю?» Чак Поланік
Цей домен пов'язаний з тим, що всесвітня павутина з її широкими можливостями, такими як соціальні медіа та інші віртуальні соціальні простори, є середовищем, у якому цифрове громадянство часто також означає роль споживача. Розуміння наслідків комерційної реальності онлайнових просторів є однією з компетентностей, яку потрібно опанувати, щоб зберегти свою автономність у цифровому суспільстві.
Критично важливо, щоб усі люди розуміли свої права як споживачі продуктів та послуг. Освіта споживачів може мати два виміри: усвідомлення своїх прав як споживача та застосування цих прав та обов'язків, якщо товари та послуги експлуатують та / або порушують права інших.
Інтернет може бути використаний як інструмент, щоб допомогти цифровим громадянам зрозуміти свій вибір як споживачів у сучасному суспільстві, а також як засіб, що допоможе громадянам цифрових країн відстоювати свої права. Деякі кампанії з навчання споживачів успішно використовують засоби масової інформації для охоплення широкої аудиторії, і сьогодні Інтернет може підштовхувати та сприяти поінформованості швидкими глобальними темпами.