Очікувані результати заняття

Після цього заняття потрібно вміти:

  • Будувати відеоряд. 
  • Ураховувати художньо-естетичну складову в процесі створення мультимедійних об'єктів



Онлайн відео-редактори:

https://www.wevideo.com/

https://make.headliner.app/

https://www.moovly.com/

https://animoto.com/

https://www.kizoa.app/


Оффлайн відео-редактори:

Video Pad https://uk.soringpcrepair.com/how-to-use-the-editor-videopad-video-editor/

Open Shot https://www.openshot.org/uk/download/


Принцип роботи усіх відеоредакторів дуже схожий: необхідно додати відео-записи та зображення, які утворюватимуть відео-ряд, при потребі додати аудіо-записи.


Наступним кроком є монтаж та укладання відео-ряду. Іноді необхідно обтинати зайві фрагменти, впорядковувати ролики по-різному. До переходів між роликами варто застосовувати художні ефекти.


Іноді доцільно застосовувати ефекти до самих роликів.


На початку і в кінці фільму доречними є заголовки/назви, а також титри з переліком учасників проекту.


Початково програма Video Pad виглядає так:

Після додавання відео-файлу в проект його можна розмістити на часовій шкалі та приступити до монтажу.

Встановивши курсор на певній позиції часової шкали, ролик можна розділити на 2 частини (клавіша L або з'являється інструмент Ножиці). У місці стику роликів з'являється можливість додати ефект переходу.

Після вибору ефекту переходу потрібен деякий час, щоб програма застосувала його.

Варто експериментуючи обирати доречний перехід, у кожному випадку це залежатиме від змісту роликів та художнього задуму режисера.

Можна експериментувати із застосуванням відео-ефектів, а також додавати текстові блоки до, після, чи на відео-ролики.

На вкладці ефекти доступні ще кілька інструментів роботи з відео:

При додаванні тексту можна визначати основні параметри його форматування

Для збереження можна обрати один із поданих варіантів.



Перевірка

Ви вмієте:

  • Будувати відеоряд. 
  • Ураховувати художньо-естетичну складову в процесі створення мультимедійних об'єктів?

Так

Ні


Last modified: Saturday, 18 September 2021, 8:22 AM