📑 Figma. Знайомство
Сьогодні знайомимось з редактором Figma. Він призначений для розробки графічних зображень для подальшого використання у вебдизайні.
Заходимо з обліковим записом Google. Увійшовши, можемо ознайомитись з оглядом, або почати створення власного дизайну.
Інтерфейс досить типовий для векторних графічних редакторів: обираємо фігуру, малюємо її на робочій області, клавіша Shift помагає зобразити рівну фігуру.
Ліворуч можемо налаштувати її параметри: координати, розміри, кольори заливки, прозорість і багато іншого.
Саму фігуру теж можна налаштовувати, наприклад скруглення кутів та інші параметри - варто дослідити роботу клавіш Alt, Shift Ctrl із ними.
Можна малювати інші стандартні фігури - скажімо зірочку. Її теж можна налагтовувати - бачимо кружечки налаштувань.
Цікаво дослідити різноманітні плагіни, додаткові функції - вони підключаються до кожного проекту окремо. Наприклад, піктограми, іконки - можна побачити кількість користувачів і обрати популярний Material Design Icons. Створену піктограмку можна налаштовувати.
Зверніть увагу, що фігури можуть бути згруповані - їх можна розділити і працювати окремо.
Зручною можливістю в Figma є використання шаблонів, зокрема від інших користувачів. Розглянемо роботу з шаблоном презентації. Отримавши лінк, бачимо, що він лише для перегляду, тому створюємо власну копію і переходимо до неї. По суті - це набір фігур з текстом, які можна змінювати на власний розсуд. Після того, як цей шаблон заповнено потрібними даними, можна поділитись готовим результатом.
Алгоритм знайомства з програмою
- Створити новий дизайн
- Дослідити панелі інструментів
- Поекспериментувати з клавішами Shift, Ctrl, Alt - при прокручуванні, виділенні, копіюванні, редагуванні
- Завдання 1: намалювати логотип Figma
- * Дослідити додавання плагіну Material Design Icons