Сьогодні знайомимось з редактором Figma. Він призначений для розробки графічних зображень для подальшого використання у вебдизайні.

Заходимо з обліковим записом Google. Увійшовши, можемо ознайомитись з оглядом, або почати створення власного дизайну.

Інтерфейс досить типовий для векторних графічних редакторів: обираємо фігуру, малюємо її на робочій області, клавіша Shift помагає зобразити рівну фігуру.

Ліворуч можемо налаштувати її параметри: координати, розміри, кольори заливки, прозорість і багато іншого.

Саму фігуру теж можна налаштовувати, наприклад скруглення кутів та інші параметри - варто дослідити роботу клавіш Alt, Shift Ctrl із ними.

Можна малювати інші стандартні фігури - скажімо зірочку. Її теж можна налагтовувати - бачимо кружечки налаштувань.

Цікаво дослідити різноманітні плагіни, додаткові функції - вони підключаються до кожного проекту окремо. Наприклад, піктограми, іконки - можна побачити кількість користувачів і обрати популярний Material Design Icons. Створену піктограмку можна налаштовувати.

Зверніть увагу, що фігури можуть бути згруповані - їх можна розділити і працювати окремо.

Зручною можливістю в Figma є використання шаблонів, зокрема від інших користувачів. Розглянемо роботу з шаблоном презентації. Отримавши лінк, бачимо, що він лише для перегляду, тому створюємо власну копію і переходимо до неї. По суті - це набір фігур з текстом, які можна змінювати на власний розсуд. Після того, як цей шаблон заповнено потрібними даними, можна поділитись готовим результатом.


Алгоритм знайомства з програмою

  1. Створити новий дизайн
  2. Дослідити панелі інструментів
  3. Поекспериментувати з клавішами Shift, Ctrl, Alt - при прокручуванні, виділенні, копіюванні, редагуванні
  4. Завдання 1: намалювати логотип Figma
  5. * Дослідити додавання плагіну Material Design Icons





Остання зміна: Неділя 27 серпня 2023 11:34 AM