Коли ви відкриваєте SketchUp, ви бачите ось такий вигляд: Джош стоїть на землі. Він не потрібен у цій моделі (принаймні поки що), тому натисніть E, щоб викликати гумку, і клацніть по будь-якому з країв Джоша. Ми повернемо Джоша пізніше, щоб перевірити ілюзію.

Тепер ми можемо почати створювати кімнату. Щоб зробити кімнату розумного розміру, ми хочемо почати з виду "План" (також відомого як вид зверху або з висоти пташиного польоту). Клацніть на піктограму "Види" праворуч.


У вікні Вигляд клацніть іконку Вид зверху.


Тепер ми дивимося прямо вниз на "землю".


Щоб намалювати підлогу, натисніть клавішу R інструмента "Прямокутник". 

Клацніть один з кутів, щоб почати, і стежте за розмірами, які вказані в правому нижньому куті. 

Кімната має бути нормального розміру для людини - у цьому прикладі приблизно 15 футів завширшки і 22 фути завдовжки. 

Обов'язково зорієнтуйте прямокутник так, щоб довша сторона була вздовж зеленого напрямку.

Орбіта (перетягніть мишу, утримуючи середню кнопку миші), щоб отримати такий вигляд.


Натисніть P, щоб натиснути/потягнути. Клацніть прямокутник, перемістіть мишу, щоб підтягнути його вгору, і клацніть ще раз, коли висота вашої кімнати досягне приблизно 8 або 9 футів.


Щоб можна було зазирнути всередину кімнати, натисніть E знову для Гумки і клацніть верхній край, що знаходиться найближче до вас.


Тепер верхня і передня стіни зникнуть.


Щоб спотворити кімнату для ілюзії, нам потрібно відкоригувати стіни та підлогу. Натисніть M для інструмента "Переміщення" і наведіть курсор миші на край, показаний нижче. Клацніть, щоб почати переміщення.


Перемістіть цей край назад, дотримуючись зеленого напрямку. Клацніть ще раз, коли закінчите. Тепер ліва стіна довша за праву.


Тепер поверніться до такого вигляду, дивлячись прямо в кімнату і стоячи обличчям до задньої стіни. Передня частина кімнати повинна бути поза кадром - має здаватися, що ви повністю перебуваєте в кімнаті.


Для того, щоб кімната виглядала нормально, потрібно відрегулювати деякі краї кімнати. Натисніть клавішу "Пробіл", щоб активувати інструмент "Виділення", і виберіть край, як показано нижче.


Перемістіть цей край прямо вгору, дотримуючись синього напрямку. Закінчіть переміщення, коли нижня частина задньої стіни стане ідеально горизонтальною.


Зробіть те саме з верхнім краєм тієї ж стіни: спочатку виділіть його, а потім перемістіть так, щоб верхня частина задньої стіни стала горизонтальною.


Це дуже важливий крок: зберегти цей вид. Якби ви зменшили масштаб або віддалилися, ви б легко помітили, що кімната спотворена. Але для створення ілюзії глядач повинен бачити кімнату саме в такому вигляді.
Поверніться до вікна Видів і клацніть значок +, щоб створити нову сцену.


Буде створено нову сцену з назвою за замовчуванням "Сцена 1". Ескіз сцени (маленьке зображення) - це те, що ви натискаєте, коли хочете повернутися до цього виду. Спробуйте - зменшіть або збільште масштаб, а потім клацніть мініатюру сцени.


Щоб підсилити ілюзію, ця кімната повинна мати щось на стінах - вікна або висячі картини. За допомогою інструмента "Прямокутник" намалюйте два або три прямокутники вздовж задньої стіни. Звісно, ці прямокутники виглядають викривленими, хоча насправді це викривлена кімната.

Ми можемо "виправити" ці прямокутники так само, як ми виправили стіни і підлогу. Натисніть M для переміщення і переконайтеся, що ще нічого не виділено. Клацніть кут прямокутника, який ви хочете перемістити, і перемістіть його на нове місце так, щоб краї прямокутників виглядали правильно. Клацніть ще раз, щоб завершити.

Ось як мають виглядати ваші прямокутники після коригування:


Щоб додати кімнаті кольору, відкрийте вікно "Матеріали".


Клацніть на іконку "Огляд" і відкрийте одну з категорій матеріалів, наприклад, "Кольори", як показано нижче.


Виберіть кілька кольорів і розфарбуйте прямокутники.


Додайте кілька прямокутників уздовж бічних стінок. Вони також виглядають трохи викривленими, якщо придивитися уважніше, але не настільки, щоб хтось помітив. Розфарбуйте їх також і додайте трохи матеріалу на підлогу.


Тепер ми можемо перевірити ілюзію. Незважаючи на те, що ми стерли Джоша на початку проекту, він все ще є в моделі. Відкрийте вікно Компоненти.


Клацніть піктограму "Будинок", яка відображає всі компоненти в моделі. Серед них має бути лише Джош.


Клацніть мініатюру Джоша, щоб приєднати компонент до курсору. Розмістіть Джоша в одному з кутів кімнати - найлегше це зробити, якщо дивитися на кімнату знизу.


Потім додайте ще одного Джоша в інший задній кут.


Поверніться до Сцени 1 у вікні Поглядів. Тепер знову здається, що ви стоїте в кімнаті, а два Джоші виглядають зовсім по-різному.


Це має сенс - менший Джош насправді стоїть далі від глядача. Але оскільки кімната виглядає нормальною, Джош здається набагато меншим, ніж він є насправді.


Якщо ви хочете довести глядачеві (або собі!), що ці компоненти однакового розміру, виберіть один з них і перемістіть його до іншого. Поки ви пересуваєте вибраного Джоша по підлозі (шукайте спливаюче вікно "На обличчі"), ви бачитимете, як він збільшується або зменшується.


За матеріалами: https://kidscodecs.com/ames-illusion/

Остання зміна: Неділя 13 серпня 2023 12:12 PM