Sketch Up
Програму можна завантажити і встановити на комп'ютер: http://www.oldversion.com.ru/windows/download/google-sketchup-8-0-16846
Або користуватись онлайн-версією: https://www.sketchup.com/ru/plans-and-pricing/sketchup-free
У робочій області SketchUp for Schools зображена відома особа - дізнайтесь хто це і чим вона відома (підказка - на лівій панелі перший пункт Entity Info - там можна підглянути ім'я)
Основи тривимірного моделювання
Всі об’єкти складаються з рівних поверхонь та граней. Грані завжди прямі. Грані не мають ширини. Грані можуть бути невидимі.
Поверхня неможлива без граней. Поверхня завжди плоска. Поверхня не має ширини.
Якщо між гранями можна створити поверхню, SketchUp це зробить; потім цю поверхню можна видалити. Якщо видалити одну із граней, що утворюють поверхню, поверхня теж зникне. Якщо намалювати грань по поверхні, то утвориться дві поверхні.
При малюванні точки можуть розміщуватись на кінцях ліній (зелені), посередині ліній (блакитні), на перетині ліній чи на грані (червоні), у центрі кола (зелені), на поверхні (сині).
Якщо малювати лінію, паралельну до осей (Х, У, Z), вона набуватиме кольору цієї осі.
Якщо при малюванні лінії з’являється кольоровий пунктир, значить точка знаходиться на одній лінії з іншою точкою чи гранню (можливо, потрібно навести мишку на допоміжну точку, натиснути Shift)
Використання коліщатка миші: прокручування змінює масштаб, натиснення і прокручування – виконує обертання. Одночасне натиснення коліщатка та клавіші Shift виконує переміщення.
При включеній панелі вимірів (Measurements) можна вказувати з клавіатури розмір фігури у процесі малювання.
Застосування тривимірної графіки
Blender у рекламі Kia http://www.blendernation.com/2015/01/06/blender-used-for-kia-commercial-in-italy/