Графічний інтерфейс користувача
Для створення графічного інтерфейсу користувача існує кілька бібліотек, котрі потрібно підключати з меню Скетч - Імпорт бібліотеки - Додати бібліотеку:
Наприклад, скористаємось бібліотекою ControlP5. За посиланням http://www.sojamo.de/libraries/controlP5/#examples можна знайти перелік елементів керування, що пропонуються бібліотекою та приклади їх застосування.
Приклад кнопки
import controlP5.*;ControlP5 cp5;
int myColor = color(255);
int c1,n;
void setup() {
size(400,600);
cp5 = new ControlP5(this);
// створення кнопки з назвою 'colorA', значення 0 (не натиснута), розміщення (100,100) та розмір (200,19)
cp5.addButton("colorA").setValue(0).setPosition(100,100).setSize(200,19) ;
}
void draw() {
background(myColor);
myColor = color(c1);
}
//друк назви елемента керування, з яким відбулась подія)
public void controlEvent(ControlEvent theEvent) {
println(theEvent.getController().getName());
n = n+1;
}
// функція colorA отримує повідомлення про зміни від елемента керування colorA
public void colorA() {
println("a button event from colorA: "+n);
c1 = color(int(random(255)),int(random(255)),int(random(255)));
}
Приклад слайдера
import controlP5.*;
ControlP5 cp5;
int sliderValue = 100;
void setup() {
size(700,400);
noStroke();
cp5 = new ControlP5(this);
// горизонтальний слайдер, що передаватиме значення sliderValue, у позиції 100,50, з діапазоном 0-255
cp5.addSlider("sliderValue").setPosition(100,50).setRange(0,255);
}
void draw() {
background(sliderValue);
fill(sliderValue);
rect(0,0,width,100);
}