Перший проект - "Мигаюча лампочка"
Після запуску середовище S4A виглядає приблизно так:
Якщо до комп'ютера підключена плата Arduino, то ймовірно, числа, що зчитуються з портів, будуть мінятися:
Якщо числа не міняються, або пошук плати завис - відключіть плату від комп'ютера і підключіть знову..
Створимо простий проект:
Запустивши проект на виконання (клацнувши зелений прапорець - так само, як і у звичному Scratch), бачимо результат:
Відбувається миготіння вбудованої на плату лампочки.
Можна додати власну лампу, яку розмістити безпосередньо на платі. Для цього потрібно врахувати, що діодна лампа має дві ніжки: довгу та коротку.
Довга ніжка має увійти у порт 13 (digital pin 13), а коротка - у заземлення (ground).
Додаткові компоненти, наприклад лампочку, можна розміщувати й на окремій макетній платі:
У такому разі потрібно з'єднати дротиками ті рядки макетної плати, у яких розміщені ніжки лампочки, із цифровим виходом 13 та заземленням на платі Arduino.
В результаті, працюючий проект має виглядати так:
Завдання
Запрограмуйте подання сигналу SOS (три короткі світлові сигналі, три довгі і знову три короткі).