Перейти до головного вмісту
Інформатика - ДистОсвіта
  • На головну
  • Більше
Закрити
Переключити введення пошуку
Українська ‎(uk)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Інформатика - ДистОсвіта
На головну
Діяльності курсу
Завдання Ресурси Тести Форуми
  1. Веб
  2. Основи веб-програмування мовою JavaScript (+jQuery)
  3. 💻 Вправа "Лото-трійка"

💻 Вправа "Лото-трійка"

Умови завершення

Гравець робить ставку – три числа від 0 до 9. У програмі отримуємо три випадкові числа.

Math.floor(Math.random()*10)


  • Якщо гравець вгадав усі числа у правильному порядку – Джек-пот, 500 балів! &&
  • Якщо число вгадане, але не на правильній позиції – то отримує 10 балів.
  • Якщо число вгадане на правильній позиції – 100 балів.


Приклади розрахунків


1 3 5 (гравець) a b c

1 3 5 (випадкові числа) x y q

Джек-пот, 500 балів


1 3 5 (гравець)

5 3 1 (випадкові числа)

120 (по 10 балів за числа 1 та 5, та 100 балів за 3)


1 3 5 (гравець)

6 8 4 (випадкові числа)

0 балів




◄ 💻 Вправа "PIN-код"
📑 Форми і JS (і CSS) ►
Зверніться до служби підтримки сайту
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA