💻 Вправа "Інтерактивна історія" (посилання, кнопки, карти зображень)
Умови завершення
Створити інтерактивну історію чи квест, в яких будуть переходи за кнопками та картами зображень.
Скільки хот-спотів та кнопок - такий і бал за завдання.
Інтерактивна історія читається не підряд, а у тій послідовності, яку визначає сам читач.
Текст розбито на логічні відрізки між ключовими подіями, після яких хід сюжету може бути змінено.
Приклад від ваших попередників: https://docs.google.com/presentation/d/1blUWJO6m24mIr7qfWZfrkPdahs68re4YnHywKAtARlM/present?slide=id.p1
Класичні сюжети історій
Крістофер Букер
- «Перемога над чудовиськом»
- «З Івана у пана»
- «Пригода»
- «Подорож і повернення»
- «Комедія»
- «Трагедія»
- «Відродження»
Густав Фрейтаг:
Кубики (ідеї) для історії
- https://davebirss.com/storydice/
- https://rpg.nathanhare.net/storygen/
- https://view.genial.ly/5f22a669a1a5620d6885444e/presentation-story-dices
- https://wordwall.net/resource/3253765/once-upon-a-time-open-9-boxes-and-create-a-story-including-the
Міні-вступ до JavaScript (як варіант оформлення посилань):
<button onclick="location.href='адреса переходу'">Напис на кнопці</button>