Перейти до головного вмісту
Інформатика - ДистОсвіта
  • На головну
  • Більше
Закрити
Переключити введення пошуку
Українська ‎(uk)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Інформатика - ДистОсвіта
На головну
Діяльності курсу
Бази даних Завдання Ресурси Форуми
  1. Processing
  2. Об’єкти та класи
  3. Завдання "Карти"

Завдання "Карти"

Умови завершення

Завдання 1.

Створити проєкт, у якому два гравці отримують по 1 карті, і визначається, чия карта вища (2-10 = по значенню, король, дама, валет=10, туз =11).


Завдання 2. Гра "Блек Джек"

Гравець і комп'ютер (казино) отримують по 2 карти. При бажанні, гравець може взяти ще одну карту (для цього його запитують, чи він бажає взяти карту).

Виграє той, у кого більша сума, але не більша за 21 очко (2-10 = по значенню, король, дама, валет=10, туз =11)



◄ Карти
Повторення ►
Зверніться до служби підтримки сайту
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA