Називати типи програмного забезпечення; пояснювати відмінності між ними та наводити приклади.
Класифікувати операційні системи; пояснювати призначення драйверів.
Пояснювати поняття сумісності програмного забезпечення.
Називати різні типи ліцензій на програмне забезпечення, пояснювати відмінності між ними.
Пояснювати принципи стиснення даних.
Називати типи файлів архівів.
Називати основні типи шкідливих програм та пояснювати принцип їх дії.
Розуміти принципи і знає методи захисту від інформаційних загроз
Уміти стискати файли та розпаковувати архіви.
Застосовувати антивірусну програму для захисту комп’ютерного пристрою від інформаційних загроз; налаштовувати параметри антивірусної програми.
Добирати програмне забезпечення під конкретні задачі
Усвідомлювати важливість використання легального програмного забезпечення та контенту, а також відповідальність за порушення законів щодо захисту даних.
Дотримуватися принципів інформаційної безпеки під час роботи з інформаційними технологіями та системами
Пояснювати принцип організації даних за допомогою одновимірних масивів.
Пояснювати поняття масиву, елемента масиву, індексу та значення елемента.
Описувати алгоритми опрацювання елементів масиву, що задовольняють певній умові.
Описувати алгоритм знаходження підсумкових величин у масиві.
Описувати принаймні один алгоритм впорядкування масиву
Складати й описувати мовою програмування алгоритми для опрацювання елементів масиву, що задовольняють певну умову, знаходження підсумкових величин у масиві та його впорядкування
Оцінювати часову та ємнісну складність алгоритмів.
Усвідомлювати важливість застосування ефективних методів для опрацювання великих наборів даних
Поняття одновимірного масиву.
Введення й виведення значень елементів масиву.
Алгоритми опрацювання масивів: знаходження підсумкових величин, зокрема для елементів, що задовольняють задані умови, а також пошук у масиві за певними критеріями.
Алгоритми впорядкування масиву.
Поняття складності алгоритмів
Пояснювати відмінність між посиланнями різних типів.
Називати основні логічні, математичні та статистичні функції та пояснювати їх призначення.
Інтерпретувати деякі види електронних таблиць як набори відомостей про однотипні об’єкти.
Пояснювати призначення функцій і засобів табличного процесора для опрацювання наборів однотипних об’єктів
Добирати і застосовувати доцільну функцію або засіб табличного процесора для розв’язання певної задачі.
Використовувати посилання різних типів для опрацювання рядів даних.
Добирати тип діаграми, що є найдоречнішим для візуального подання набору даних.
Будувати та інтерпретувати діаграми різних типів.
Застосовувати умовне форматування для унаочнення даних, що задовольняють певні умови.
Розв’язувати задачі, що вимагають сортування та обчислення проміжних і загальних підсумків, застосовувати прості та розширені фільтри для відбору об’єктів.
Експортувати й імпортувати вміст електронних таблиць
Усвідомлювати значення електронних таблиць як засобу для фінансових розрахунків та розв’язання задач із інших дисциплін.
Обґрунтовувати вибір типу діаграми для подання набору даних
Уводити дані в таблиці, усвідомлюючи обмеження, що накладаються структурою бази даних.
Сортувати дані в таблицях бази за одним чи кількома полями.
Фільтрувати дані в таблицях.
Знаходити у базі дані за певними критеріями відбору, створюючи прості вибіркові запити в автоматизованому режимі.
Редагувати дані в таблицях
Пояснювати призначення тривимірного моделювання об’єктів реального світу.
Знати основні принципи тривимірного моделювання.
Пояснювати принцип отримання тривимірного анімованого зображення
Створювати просторові моделі з використанням тривимірних примітивів.
Редагувати форму й вигляд тривимірних об’єктів, змінюючи властивості вершин, ребер, граней і поверхонь.
Створювати анімаційні ефекти
Оцінювати перспективи використання тривимірного моделювання для розв’язання повсякденних задач.
Усвідомлювати важливість технології тривимірної графіки та 3D-друку в сучасному світі
Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою.
Принципи тривимірної навігації. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, групування, вирівнювання, обертання, копіювання та клонування об’єктів. Екструдування форми об’єкта.
Вершини, ребра, грані. Графічні текстури. Рендеринг тривимірної сцени. Текстові об’єкти та їх редагування. Переміщення по кадрах. Шкала часу.
Анімація. Попередній перегляд анімації.
Поняття про 3D-друк