описує наслідки масштабного збирання та аналізу персональних даних засобами цифрових технологій [9 ІФО 1.1.3-1]
пропонує джерела отримання додаткової інформації для розв’язання життєвої/ навчальної проблеми [9 ІФО 1.2.3-2]
пояснює сутність методу кодування [9 ІФО 1.2.4-1]
виконує кодування даних різних типів згідно з окресленими правилами [9 ІФО 1.2.4-2]
візуально представляє дані, обґрунтовує вибраний спосіб і реалізовує його за допомогою цифрових технологій для систем реального та віртуального світу [9 ІФО 1.2.5-1]
створює і розглядає набори даних для перевірки, підтвердження чи спростування твердження/гіпотези [9 ІФО 1.3.1-3]
будує, тестує, змінює інформаційну модель для підтвердження/ спростування гіпотези, дослідження систем реального світу
[9 ІФО 1.3.1-5]
аргументовано обирає і використовує програмні засоби та технології для створення і удосконалення інформаційних продуктів [9 ІФО 2.4.2-2]
створює інформаційні продукти в різних режимах (он-лайн, оф-лайн), опрацьовує та зберігає їх у різних форматах [9 ІФО 2.4.3-1]
використовує програмне забезпечення для опрацювання числових даних, візуалізації результатів з використанням математичних, статистичних, фінансових, логічних функцій [9 ІФО 2.4.3-4]
аналізує числові дані, представлені у вигляді таблиць і діаграм [9 ІФО 2.4.3-5]
використовує створене цифрове середовище для підтримки особистої продуктивності, усунення прогалин у навичках, пошуку розв’язання проблем, вдосконалення інформаційного середовища, самостійного навчання та задоволення власних інтересів [9 ІФО 3.2.1-4]
наводить приклади норми правової взаємодії і відповідальності за порушення законів і правових норм у галузі цифрових технологій [9 ІФО 4.3.2-1]
Створення опитування для збору даних.
Отримання даних з різних джерел.
Очищення даних шляхом виявлення неузгодженостей, дублювання і помилок введення.
Структурування даних у таблицях.
Обґрунтування вибору типу даних, способу їх візуалізації.
Виконання обчислень за допомогою формул та функцій.
Порівняння візуальних представлень даних за наданими чи власними критеріями.
Формулювання гіпотези для подальшого дослідження. Аналіз результатів для підтвердження чи спростування гіпотези.
Планування виконання дослідження (за допомогою цифрових інструментів, таких як таблиці, спільні дошки тощо).
Оформлення списку джерел.
Створення звіту за результатами опитування чи дослідження.