|
Підручники та посібники |
|
|
Роздатковий листок |
|
|
Заготовка звіту уроку інформатики |
|
|
Кодування даних та апаратне забезпечення |
Опрацювання даних як інформаційний процес. Системи числення |
|
|
Кодування текстових даних. Таблиці кодів символів |
|
|
Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування числових та графічних даних |
|
|
Кодування зображень |
Визначте, які зображення закодовано (спочатку записана кількість точок білого кольору, потім чорного, далі знову білого, знову чорного і т.д.) |
|
Додаткова інформація. QR-коди |
|
|
Персональний комп'ютер, його основні складові |
|
|
Визначення технічних характеристик комп'ютера і апаратних складових. Конфігурація комп'ютера під потребу |
|
|
Історія (та майбутнє) обчислювальних та комп'ютерних пристроїв |
|
|
Види сучасних комп’ютерів та їх застосування |
|
|
Аркуш самооцінювання теми "Кодування даних та апаратне забезпечення" |
|
|
Алгоритми та програми |
Скласти алгоритм "Бутерброд" |
|
|
Розвивайте острів |
|
|
Звіт про заняття з програмування |
|
|
Навіщо вивчати саме Python |
Навіщо вивчати саме Python
|
|
Середовище програмування. Hello World |
|
|
Введення та виведення даних |
Введення та виведення даних
|
|
Задачі на обчислення |
|
|
Рахуємо години |
|
|
Штани та Робінзони (команда умови) |
|
|
Ділитись - справедливо! |
|
|
Розклад числа |
|
|
Складні умови (and or not) |
|
|
Задачі з вкладеними умовними операторами |
Задачі з вкладеними умовними операторами |
|
Обмін даними |
|
|
Ліфт |
|
|
Рахуємо дні |
|
|
Команда циклу (for) |
|
|
Цикли - перебори |
|
|
Випадкові числа |
|
|
Цикли з умовами |
|
|
Задачі. Цикли |
|
|
Графічні побудови. tkinter |
Графічні побудови. tkinter
|
|
Узори |
Побудова узору передбачає використання циклу, в якому буде малюватись елемент цього узору.
|
|
Циклічні побудови |
|
|
Масштабування фігур |
|
|
Модуль EasyGUI для графічного інтерфейсу користувача |
EasyGUI - проста бібліотека графічного інтерфейсу
|
|
Проєкт "Піца" (EasyGUI) |
|
|
Проєкт "Ремонт" (EasyGUI) |
|
|
Проєкт "Кава" (EasyGUI) |
|
|
"Завершення" Python |
|
|
Аркуш самооцінювання теми "Комп’ютерне моделювання. Алгоритмізація" |
|
|
Опрацювання текстових даних |
Створення і форматування списків, таблиць, колонок |
|
|
Структура документа |
|
|
Спільна робота з документами |
|
|
Поняття комп’ютерної публікації. Види публікацій. Структура публікації |
|
|
Аркуш самооцінювання теми "Опрацювання текстових документів" |
|
|
Професії в ІТ |
|
|
ПРОГРАМА ЗАНЯТЬ "БЕСІДИ ПРО КАР'ЄРУ" |
|
|
Твоє майбутнє в ІТ (карта професій) |
|
|
Дівчата можуть усе (комікс) |
|
|
Створення та публікація веб-ресурсів |
Види веб-сайтів, способи їх створення |
|
|
Створення сайту на платформі Google-сайти |
|
|
Основи HTML |
|
|
Принципи ергономічного дизайну |
|
|
Веб 2.0 і соціальні сервіси. Соціальні мережі. Онлайнові спільноти |
|
|
Соціальні мережі |
|
|
Аркуш самооцінювання теми "Створення та публікація веб-ресурсів" |
|
|
Знайомтесь, мозок! |
|
|
Ефективне навчання |
|
|
Опрацювання мультимедійних об'єктів |
Створення, відтворення і сприйняття людиною мультимедійних об’єктів |
|
|
Створення сценарію відео-ролика |
|
|
Створення та редагування відеокліпів, додавання звукових ефектів та мовного супроводу |
|
|
Створення та підбір відео-кліпів за сценарієм |
|
|
Технології мультимедія та їх розвиток. Розміщення та просування відео на YouTube |
|
|
Аркуш самооцінювання теми "Створення й опрацювання мультимедійних об’єктів" |
|
|
Цифрове громадянство |
|