|
Сайт Інформатика в "Я досліджую світ" |
|
|
Підручники "Я досліджую світ" (з матеріалами з інформатики) |
|
|
Критерії оцінювання - 2 клас |
|
|
Зміни |
Поняття про інформацію та інформатику |
|
|
Поняття команди й виконавця Послідовність дій |
|
|
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів |
|
|
Базові прийоми редагування тексту |
|
|
Способи пізнання |
Сприймання людиною інформації. Властивості інформації |
|
|
Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв |
|
|
Сфери використання комп'ютерів. Пристрої для роботи з інформацією |
|
|
Людина у світі інформації |
|
|
Територія |
Поняття комп’ютерної графіки |
|
|
Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями |
|
|
Створення зображення за шаблоном |
|
|
Спільнота |
Приватна та публічна інформація |
|
|
Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками |
|
|
Початкові уявлення про Інтернет |
|
|
Правила безпечної роботи в Інтернеті. Поняття браузера |
|
|
Цінності |
Правила безпечної роботи з цифровими ґаджетами |
|
|
Пошук зображень в Інтернеті |
|
|
Змінювання готових зображень |
|
|
Хочу-можу-треба |
Створення зображень за зразком |
|
|
Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів |
|
|
Виділення обраного тексту в середовищах для читання |
|
|
Цифровий слід |
|
|
Ідеї-винаходи-відкриття |
Використання пристроїв для навчання |
|
|
Цифрові пристрої в минулому та майбутньому |
|
|
Людина в інформаційному світі |
|
|
Рух і час |
Ігрові вправи з надання команд виконавцям |
|
|
Робота з програмами на розвиток логічного мислення |
|
|
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях |
|
|
Все пов'язано з усім |
Безпечне поводження з цифровими ґаджетами |
|
|
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв |
|
|
Порівняння двох або більше предметів, груп предметів |
|